HTML

Benzinló

Vannak az embernek őrült dolgai. Valahol a motorozás is ilyen. Praktikus, kellemes, élvezetes, de kényelmetlen, veszélyes és időjárásfüggő: őrült. Engem csupán néhány éve csapott meg a motorozás szele, és azóta már egy Suzui Vstrom-om van. Elindultam a lejtőn...

RSS: iratkozz fel!

Közösségezz!!

Netvibes

Add to Netvibes

Utolsó kommentek

IT megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Próbadolog ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Bázismotor: ahol nem vásárolok többet

2008.10.02. 21:15 RicsiDL

Egy múltkori hétvégi motoros utazásunkra befejeződött a motor idei fejlesztése, ami azt jelenti, hogy végre felkerült a középtámasz és két hatalmas oldaldoboz.

Nem volt egyszerű ügy, főleg a dobozok beszerzése, ezért el is jutottam addig a pontig, hogy elhatároztam: a Bázis motortól én pedig nem vásárolok többet, ha csak rá nem leszek kényszerülve és nem lesz más választásom.

Miért? Félretájékoztattak, felesleges köröket futtattak velem, össze-vissza beszéltek, és amikor ezt felpanaszoltam nekik, akkor még csak arra sem voltak hajlandóak, hogy szóban elnézést kérjenek.

A történet ott kezdődik, hogy nyáron egy utazásra jó lett volna, ha van oldaldoboz, de ez kicsit későn derült ki, és mire megtaláltam az árban és méretben ideális választást, addigra kifutottam az időből. A bázismotor lett volna a megcélzott "beszállító", de sajnos rendelésre nem tudták időben meghozni a konzolt. Nincs is ezzel semmi gond, van ilyen.

Elmotorozgattunk egy dobozzal, kicsit több logisztikát igényelt a dolog, de megoldottuk.
Gondoltam a beszerzés majd valamikor ősszel, szezon végén, vagy jövőre, már idén úgy sem kell.
Erre úgy alakult, hogy e hét végére ismét kellett volna a doboz, és ez alig egy héttel előbb derült ki. Keresni már nem kellett, kimentem a Szentendrei útra, hogy élőben megbeszéljem, mi, mennyi, és meg is rendeljem a dolgokat.

Két akciós dobozt választottam a honlapról, mindegyik hasonló áron volt, de formára és méretbe eltérőek voltak.

Akcióban 17.000 Ft körül van egy doboz, megkérdeztem az eladó srácot, mennyi a konzol, mondta, hogy az egész együtt 53.000.
Nem lepődtem meg igazából, mivel abszolút nem voltam képbe ilyen árakba, így a 20.000 Ft körüli összeg reálisnak tűnt.

Rákérdeztem: dobozon és tartón kívül nem kell más? Válasz: nem, de megrendelni csak neten tudom az akciós doboz miatt.
Remek.

Pár nap múlva próbáltam megrendelni, a dobozt sikerült is, de a honlapjukról nem tudtam kideríteni, melyik konzol kell nekem.
Telefonon felhívtam, mondtak egy cikkszámot, beírtam a honlapba, elő is jött egy konzol, de ez önmagában 50.000 Ft volt.

Mondom, itt valami nem ok, nem ezt beszéltük meg amikor kint voltam.
Telefon: biztos én értettem félre, ők tuti jól mondták.

Ettől már kicsit savanyúbb lettem, főleg mikor kiderült, hogy ez a konzol nem érkezik meg időre, de a dobozok legalább raktáron vannak, pár nap és tudnak szállítani.

Gyorsan körülnéztem neten, találtam egy másik kereskedőt, aki még időbe tud szállítani konzolt. Így két helyről rendeltem, remélve, hogy tényleg odaér minden, az utazás előtti napon.

A konzolért ki kellett ugyan mennem csütörtökön az üllői útra, de a dobozoknak majd egy hét után sem volt híre, így megint telefon a Bázismotornak.

- Sajnos a dobozok csak következő héten hétfőn jönnek meg hozzájuk, mert akkor kapják az árút, így majd utána postáznak. Remek, de akkor mi volt a helyzet ezzel a raktárral?

No mindegy, amúgy sem sok esély volt rá, gondoltam a konzolt azért felszerelem, aztán max. ahhoz rögzítek.
Pénteken délután 3/4 hatkor hazaértem, mire ott fogad egy cetli, hogy bizony megjöttek a dobozok a postára. Teljes döbbenet, mivel ezt jóval korábban adták fel, mint ahogy beszéltem velük telefonon.

Mindegy ez kellemes meglepetés, rohanás a postára, és tényleg, ott a két doboz.
Este gyorsan felrakta ma konzolokat, magamat is megleptem milyen gyorsan (mivel nem vagyok egy nagy szerelő művész, olimpiai éremhez méltó büszkeséggel töltött el a tudat, hogy egyedül és ilyen gyorsan meg tudtam csinálni :-) ).

Gyorsan megnéztem még a dobozokat, hogy hogyan kell majd rögzítenem a platnit a kerethez, de némileg csalódottan tapasztaltam, hogy bizony platni nincsen: ezek a dobozok sajnos csak lebegni fognak a konzol mellett, ha azokra a rögzítésekre hagyatkozom, amit a Bázismotor küldött.

Szombat reggel 10-kor telefon Bázismotoréknak: most akkor meg mi van, hol a platnim?
- Mindjárt adom a kollégát..
Kolléga:
- ....öööö... ahhoz a dobozhoz amit rendeltem nem jár, mert az monolock/key, és annak más a rögzítése, és különben is, nekem ezt tudnom kell. 
- Ember! Direkt kérdeztem tőletek, mi kell még a tartón és a dobozon kívül, ezt miért nem mondtátok?

Mert ezt tudnom kell, mert ezt a típusú dobozt így rögzítik, a másikat úgy, és ez a honlapon is fent van.
De gyorsan megnézi, tud-e adni nekem rögzítő cuccokat, ha visszahívom 10 perc múlva.

Visszahívtam, mivel úgy tűnik nekik nem telik egy ügyfél értesítésére.
Van, mehetek.
Motorra fel, városon át még motorral is fél óra a Szentendrei út.
A két kis zacskót a kezembe nyomják, még megnézzük a motoron a konzolt tényleg jó-e hozzá, az eladó azt mondja, jó, ez ehhez van kitalálva.

- Ha ezt megmutattam, vagy mondtam volna neki, akkor ő ezt biztos mondja.
- Ember, de kérdeztelek benneteket.... !

Persze kiderült, hogy én, mint vevő voltam a hülye, mert nem tudom, melyik gyár, melyik doboza, hogyan rögzíthető, és mert nem tudom ezt kideríteni a honlapjukról.

Egyébként a honlapjukon ez az összes tájékoztatás a dobozról:

 

 

 

 

Ha ennek alapján valaki megmondja, milyen rögzítés kell, kap tőlem egy csokit.
No mindegy rohanás haza, motorra szerelem fel a kis kiegészítőket.

Azaz csak szerelném, mert kiderült, hogy bár emberünk megnézte, és azt mondta jó lesz, persze nem volt jó: ez a konzol vékony volt, a csavarok a rögzítéshez vastagabb konzolhoz lettek kitalálva.

Irány a Praktiker, anyák, alátétek, csavarok (mondom, hogy nem vagyok szerelős ember, kevés ilyen cuccom van otthon).
Ezek után már mondhatni gyorsan felszereltem a rögzítőket, bár kellett játszani az alátétekkel, mire be tudtam normálisan állítani a dolgokat.

Mivel a Bázismotornál olyan kedvesen megbecsültek, hogy kinézték belőlem, mindent tudok a dobozokról, és mikor kérdeztem, kell-e még hozzájuk valami egy szóval sem mondták, hogy igen, így egy csomó felesleges kört futottam és rengeteget bosszankodtam.

Megoldódott a kérdés, de persze ez sokkal simábban is mehetett volna, ha az első kérdésemre jobban tájékoztatnak, vagy ha elmagyarázzák mi a különbség és mikre figyeljek oda. 

Viszont szerintük nekem gondolatolvasónak kell lennem, és ráadásul a honlapjukról is ki kell találnom minden olyan információt, ami ott sincsen.

Köszi Bázismotor: nem egymás partnerei vagyunk ezek szerint.
Lehet, hogy nagyon tudtok olyanoknak segíteni, akik mindenhez értenek, de a figyelem az ügyfélre és a tájékoztatás, az nálatok harmatgyenge.
A "webáruházatokkal" kapcsolatban pedig javaslom olvassátok el ezt vagy ezt! Van még mit tanulnotok az ügyfélszolgálatról és az online értékesítésről is, de ne rajtam légyszíves!

8 komment

Alternatív címlapra!Tetszett? Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: vásárlás bázismotor

A bejegyzés trackback címe:

https://benzinlo.blog.hu/api/trackback/id/tr81682163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

9mmPara 2008.10.03. 15:52:25

www.louis.at -- hozzád legközelebbi üzletet megkeresed, kigurulsz, németül elnyögdécseled/mutogatod, az árban és minőségben zavarbaejtően széles választéktól fogod a fejed egy darabig, választasz, kifizeted, törzsvásárlói kártyát elfogadod, örülsz és legközelebb is odamész.
Speciel nekem Graz közelebb is van, mint a fejlett Budapest.

9mmPara 2008.10.04. 11:36:37

Mellesleg a kép is a Louis katalógusból van.

Bázismotor · http://www.bazismotor.hu 2008.10.27. 14:46:58

Kedves Ricsi!
Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Igyekszünk megtenni mindent, hogy ez a továbbiakban ne forduljon elő. Az oldalunkat folyamatosan fejlesztjük, hogy a leírások és a képek egyértelműbbek legyenek, valamint a munkatársainkat is alaposabban fogjuk a közeljövőben megválogatni.

Bázismotor

RicsiDL 2008.11.02. 23:39:43

Kedves Bázismotor!
Köszönöm a választ, és sok sikert a fejlődéshez!

padlogazas 2009.03.26. 11:51:29

@9mmPara: észrevétel
Kedves Para!
Ehhez csak azt tudom hozzáfűzni, hogy én is voltam kinn az Osztrák Louis Giga-áruházában.
Pazar választék és raktárkészlet, sok minden van nekik. Ez nagyon rendben volt. Történt az, hogy náluk vásárolt termék meghibásodott. Ez egy cipő, nyilván nem az ő hibájuk, de elvált a ragasztás. Most jött a bökkenő! Próbáltam telefonon egyeztetni egy barátom segítségével. Azt kaptam válaszul, hogy vigyem vissza és kicserélik. Ezzel sincs nagy baj, csak annyi, hogy kb 5000 Ft volt átszámolva a cipő, az út pedig Kb. 10000 Ft. Na most 4 hónap után lesz egy új cipőm ami + 10000 Ft-ba kerül. Ekkor találtam neten ezt a céget a Bázismotort. Megkérdeztem őket is a cipőről. Válaszul azt kaptam, mint az osztrákoktól csak ott tudom kicserélni, de van nekik raktáron. Itthon az újat 5890 Ft-ért vettem meg és innentől Magyarországon él a garancia. Azóta több mindent vásároltam náluk és mindig készségesek voltak.

lavi 2009.10.23. 20:28:38

Én a múlt hét szombatján - mikor máskor - vásároltam egy kawa vn 900 classicot. Soha nem voltam még a Bázismotornál, a netről néztem ki. Igazából hirtelen csak egy kültéri ponyvára lett volna szükségem. Belépve a boltba már a vesztemet éreztem. Kellemes meleg, a polcok tele, tisztaság... na mindegy. Vettem egy ponyvát, oldaltáskát - az eladó srác szó nélkül követett a motorhoz a szemerkélő esőben, hogy segítsen felszerelni. Állati szép és töredékébe került, mint a gyári. De volt plexi is... Mondtam, ha segítenek felszerelni, veszek egyet. Elkezdtük felszerelni a szitáló esőben, mikor szólt a főnök, hogy álljak be a motorral a boltba. Meleg helyen, megfelelő szerszámokkal, friss kávéval, szakértő eladókkal felszereltük a plexit, ami tökéletesen funkcionál. Ma Lacházán, a telkünk kapuja előtt állítottam le a motort - olyan széles, hogy nem fér be -, a sisakot, benne egy új a kesztyűvel a kormányra akasztottam... Folytassam? Holnap reggel 10-kor én leszek az első vevő a Bázismotornál, aki egy sisakot és egy pár kesztyűt fog vásárolni. De ez után is a kormányra fogom akasztani a sisakom, és üzenem a sisakom új ,,tulajdonosának", hogy ennél nagyobb öröm soha ne érje az életben!!!

csibu955 2010.07.02. 22:38:39

A bazis motor:D háát igen. Az említett dobozz drágább és kicsit nagyobb változatát kívántam megvenni. Túrázni indultunk nagy szükségem lett volna a dobozra. Már 10 éve motorozom, szerelek, mondhatom értek hozzá. Nagy nehezen rájöttem, hogy melyik adapter kell a dobozhoz, majd kiderítettem, hogy melyik hátámla(konzol már volt a motoromon). Megrendeltem a neten, minden szuper. Megérkezik a postás, rohanok ki, fizetés, kicsit fura volt, hogy kb. 3-5 ezerrel kevesebbet kell fizetni. Na mondom mi lehet, biztosan még kaptam valami kedvezményt...örültem mint majom a farkának...majd a megdöbbenés amikor kibontottam a dobozt. A doboz tökéletes,hátámla király de az adapter sehol..szállítólevél, nincs rajta feltüntetve. De emlékszem, hogy megrendeltem. Megnézem a neten ott is ott volt a rendelés. Felhívtam őket és elmondták, hogy nem volt raktáron, azt hittem a pofám leszakad, pár nap és megyek egy hetes túrára. Megkérdeztem, hogy miért nem telefonáltak? persze válasz nincs,akkor mikorra lesz, háát ekkor meg akkor. De nyugodtan küldjem vissza akkor a pénzt visszautalják(persze a két postaktg felszámolták volna mert nem tudnak mit csinálni). Ahelyett, hogy azt mondta volna a srác, hogy nagyon sajnálom, de a legegyszerűbb, ha valakitől kérsz egy Moto Detail v. Kappa v. Givi adaptert mert ez mind a három ugyanaz. kb. 300km utaztam és 20 boltban voltam mire ez kiderült...Persze hetek mulva sem hívtak fel, hogy esetleg kell még az adapter vagy sem...
De a legszebb, hogy a napokban küldtek egy e-mailt. Leáraztak egy hengertáskát cikszám:10024010 oda van írva az akciós hirdetésben, hogy kb.50L-es, de ha a cikszám alapján rákeresel akkor ott már csak 40L szerepel, hát igen 10l ide vagy oda nem számít. És persze mindenki örül, hogy ezt a nagy jó hengertáskát ami még régebben több mint 5000Ft volt már 1500ért megkaphatja, de nem mert az a nagyjó táskának más a cikkszáma:10024017 és isten tudja mi a különbség a kettő között:D, oké a táska csak 1500Ft de akkor is...vannak gondok.

bonus1 2010.09.21. 20:12:53

Igen a Bázis motorral sok a gond....
Történt velem: Egerben nem rég nyitott motoros
boltban rendeltem kiegészitő lámpákat akcióban a Bázis motor katalógusból egyenesen/ami 6190 ft még most is/örültem is neki mindaddig mig meg nem érkezett,7190ft-ba került.Kérdeztem miért hiszen most is akciós,erre az volt a válasza a Bázis motornak
ennyi az ára és kész.Nem kétezer ft különbség zavar hanem hogy engedhetik meg maguknak ezt.Folytathatnám sajnos korábban lábtartó trepnit rendeltem tőlük ami 6 hétre a rendeléstől érkezett meg-/természetesen hitegettek hogy majd a következő héten/-természetesen ez sem azon az áron ami a katalógusban szerepelt. Eldöntöttem én sem fogok soha rendelni tőlük hiszen megbizhatatlanok!!!
süti beállítások módosítása