Egy múltkori hétvégi motoros utazásunkra befejeződött a motor idei fejlesztése, ami azt jelenti, hogy végre felkerült a középtámasz és két hatalmas oldaldoboz.
Nem volt egyszerű ügy, főleg a dobozok beszerzése, ezért el is jutottam addig a pontig, hogy elhatároztam: a Bázis motortól én pedig nem vásárolok többet, ha csak rá nem leszek kényszerülve és nem lesz más választásom.
Miért? Félretájékoztattak, felesleges köröket futtattak velem, össze-vissza beszéltek, és amikor ezt felpanaszoltam nekik, akkor még csak arra sem voltak hajlandóak, hogy szóban elnézést kérjenek.
A történet ott kezdődik, hogy nyáron egy utazásra jó lett volna, ha van oldaldoboz, de ez kicsit későn derült ki, és mire megtaláltam az árban és méretben ideális választást, addigra kifutottam az időből. A bázismotor lett volna a megcélzott "beszállító", de sajnos rendelésre nem tudták időben meghozni a konzolt. Nincs is ezzel semmi gond, van ilyen.
Elmotorozgattunk egy dobozzal, kicsit több logisztikát igényelt a dolog, de megoldottuk.
Gondoltam a beszerzés majd valamikor ősszel, szezon végén, vagy jövőre, már idén úgy sem kell.
Erre úgy alakult, hogy e hét végére ismét kellett volna a doboz, és ez alig egy héttel előbb derült ki. Keresni már nem kellett, kimentem a Szentendrei útra, hogy élőben megbeszéljem, mi, mennyi, és meg is rendeljem a dolgokat.
Két akciós dobozt választottam a honlapról, mindegyik hasonló áron volt, de formára és méretbe eltérőek voltak.
Akcióban 17.000 Ft körül van egy doboz, megkérdeztem az eladó srácot, mennyi a konzol, mondta, hogy az egész együtt 53.000.
Nem lepődtem meg igazából, mivel abszolút nem voltam képbe ilyen árakba, így a 20.000 Ft körüli összeg reálisnak tűnt.
Rákérdeztem: dobozon és tartón kívül nem kell más? Válasz: nem, de megrendelni csak neten tudom az akciós doboz miatt.
Remek.
Pár nap múlva próbáltam megrendelni, a dobozt sikerült is, de a honlapjukról nem tudtam kideríteni, melyik konzol kell nekem.
Telefonon felhívtam, mondtak egy cikkszámot, beírtam a honlapba, elő is jött egy konzol, de ez önmagában 50.000 Ft volt.
Mondom, itt valami nem ok, nem ezt beszéltük meg amikor kint voltam.
Telefon: biztos én értettem félre, ők tuti jól mondták.
Ettől már kicsit savanyúbb lettem, főleg mikor kiderült, hogy ez a konzol nem érkezik meg időre, de a dobozok legalább raktáron vannak, pár nap és tudnak szállítani.
Gyorsan körülnéztem neten, találtam egy másik kereskedőt, aki még időbe tud szállítani konzolt. Így két helyről rendeltem, remélve, hogy tényleg odaér minden, az utazás előtti napon.
A konzolért ki kellett ugyan mennem csütörtökön az üllői útra, de a dobozoknak majd egy hét után sem volt híre, így megint telefon a Bázismotornak.
- Sajnos a dobozok csak következő héten hétfőn jönnek meg hozzájuk, mert akkor kapják az árút, így majd utána postáznak. Remek, de akkor mi volt a helyzet ezzel a raktárral?
No mindegy, amúgy sem sok esély volt rá, gondoltam a konzolt azért felszerelem, aztán max. ahhoz rögzítek.
Pénteken délután 3/4 hatkor hazaértem, mire ott fogad egy cetli, hogy bizony megjöttek a dobozok a postára. Teljes döbbenet, mivel ezt jóval korábban adták fel, mint ahogy beszéltem velük telefonon.
Mindegy ez kellemes meglepetés, rohanás a postára, és tényleg, ott a két doboz.
Este gyorsan felrakta ma konzolokat, magamat is megleptem milyen gyorsan (mivel nem vagyok egy nagy szerelő művész, olimpiai éremhez méltó büszkeséggel töltött el a tudat, hogy egyedül és ilyen gyorsan meg tudtam csinálni :-) ).
Gyorsan megnéztem még a dobozokat, hogy hogyan kell majd rögzítenem a platnit a kerethez, de némileg csalódottan tapasztaltam, hogy bizony platni nincsen: ezek a dobozok sajnos csak lebegni fognak a konzol mellett, ha azokra a rögzítésekre hagyatkozom, amit a Bázismotor küldött.
Szombat reggel 10-kor telefon Bázismotoréknak: most akkor meg mi van, hol a platnim?
- Mindjárt adom a kollégát..
Kolléga:
- ....öööö... ahhoz a dobozhoz amit rendeltem nem jár, mert az monolock/key, és annak más a rögzítése, és különben is, nekem ezt tudnom kell.
- Ember! Direkt kérdeztem tőletek, mi kell még a tartón és a dobozon kívül, ezt miért nem mondtátok?
Mert ezt tudnom kell, mert ezt a típusú dobozt így rögzítik, a másikat úgy, és ez a honlapon is fent van.
De gyorsan megnézi, tud-e adni nekem rögzítő cuccokat, ha visszahívom 10 perc múlva.
Visszahívtam, mivel úgy tűnik nekik nem telik egy ügyfél értesítésére.
Van, mehetek.
Motorra fel, városon át még motorral is fél óra a Szentendrei út.
A két kis zacskót a kezembe nyomják, még megnézzük a motoron a konzolt tényleg jó-e hozzá, az eladó azt mondja, jó, ez ehhez van kitalálva.
- Ha ezt megmutattam, vagy mondtam volna neki, akkor ő ezt biztos mondja.
- Ember, de kérdeztelek benneteket.... !
Persze kiderült, hogy én, mint vevő voltam a hülye, mert nem tudom, melyik gyár, melyik doboza, hogyan rögzíthető, és mert nem tudom ezt kideríteni a honlapjukról.
Egyébként a honlapjukon ez az összes tájékoztatás a dobozról:
Ha ennek alapján valaki megmondja, milyen rögzítés kell, kap tőlem egy csokit.
No mindegy rohanás haza, motorra szerelem fel a kis kiegészítőket.
Azaz csak szerelném, mert kiderült, hogy bár emberünk megnézte, és azt mondta jó lesz, persze nem volt jó: ez a konzol vékony volt, a csavarok a rögzítéshez vastagabb konzolhoz lettek kitalálva.
Irány a Praktiker, anyák, alátétek, csavarok (mondom, hogy nem vagyok szerelős ember, kevés ilyen cuccom van otthon).
Ezek után már mondhatni gyorsan felszereltem a rögzítőket, bár kellett játszani az alátétekkel, mire be tudtam normálisan állítani a dolgokat.
Mivel a Bázismotornál olyan kedvesen megbecsültek, hogy kinézték belőlem, mindent tudok a dobozokról, és mikor kérdeztem, kell-e még hozzájuk valami egy szóval sem mondták, hogy igen, így egy csomó felesleges kört futottam és rengeteget bosszankodtam.
Megoldódott a kérdés, de persze ez sokkal simábban is mehetett volna, ha az első kérdésemre jobban tájékoztatnak, vagy ha elmagyarázzák mi a különbség és mikre figyeljek oda.
Viszont szerintük nekem gondolatolvasónak kell lennem, és ráadásul a honlapjukról is ki kell találnom minden olyan információt, ami ott sincsen.
Köszi Bázismotor: nem egymás partnerei vagyunk ezek szerint.
Lehet, hogy nagyon tudtok olyanoknak segíteni, akik mindenhez értenek, de a figyelem az ügyfélre és a tájékoztatás, az nálatok harmatgyenge.
A "webáruházatokkal" kapcsolatban pedig javaslom olvassátok el ezt vagy ezt! Van még mit tanulnotok az ügyfélszolgálatról és az online értékesítésről is, de ne rajtam légyszíves!
Utolsó kommentek