HTML

Benzinló

Vannak az embernek őrült dolgai. Valahol a motorozás is ilyen. Praktikus, kellemes, élvezetes, de kényelmetlen, veszélyes és időjárásfüggő: őrült. Engem csupán néhány éve csapott meg a motorozás szele, és azóta már egy Suzui Vstrom-om van. Elindultam a lejtőn...

RSS: iratkozz fel!

Közösségezz!!

Netvibes

Add to Netvibes

Utolsó kommentek

IT megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Próbadolog ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Ébredések

2009.04.01. 10:20 RicsiDL

Eljött az az időszak, amikor tele van a motoros sajtó a jó tanácsokkal, és a figyelmeztetésekkel.
Figyeljenek a motorosok, az eltunyult reflexekre, meg a sokat pihent vasra, az autósok a motorosokra figyeljenek (jó lenne néha olyan is, hogy a motorosok autósként is figyeljenek a másik motorosra).
És tényleg megélénkült a motorosvilág: bármikor, amikor egy kósza napsugár előtör, mint a méhek rajzanak ki a motorosok és lepik el az utakat kisebb-nagyobb csapatokba.
Jó látni ezt, főleg, ha már a saját gépét felélesztette az ember, és tud csatlakozni.

Jelentem én most már tudok! :-)
Két lépésben, de felkészítettem a gépet.
Az első ráadásul egy igazi kihívás volt az én mércémhez képest.

Nem vagyok ugyanis egy barkács zseni (és akkor még túloztam), így az akkumulátor csere (és az új aksi savval történő feltöltése után), úgy gondolom jogosan vagyok büszke magamra! ;-)
Ráadásul tegnap megvolt a 6000-es (5950-es) szerviz is, így most már megtettem az idei év első 10 km-ét is (a szervizig meg vissza).

Itt a szezon, jöhet a jó idő, motorra fel!
Jelentem: felkészültem.

1 komment

Alternatív címlapra!Tetszett? Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: tavasz közlekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://benzinlo.blog.hu/api/trackback/id/tr981039336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kgfb · http://biztositaskotelezo.hu 2010.03.08. 15:06:53

Itt lehetséges a tavasz közeledtével kötelező és casco biztosítást kötni motorra: biztositaskotelezo.hu
süti beállítások módosítása