HTML

Benzinló

Vannak az embernek őrült dolgai. Valahol a motorozás is ilyen. Praktikus, kellemes, élvezetes, de kényelmetlen, veszélyes és időjárásfüggő: őrült. Engem csupán néhány éve csapott meg a motorozás szele, és azóta már egy Suzui Vstrom-om van. Elindultam a lejtőn...

RSS: iratkozz fel!

Közösségezz!!

Netvibes

Add to Netvibes

Utolsó kommentek

IT megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Próbadolog ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Motoros blogok

2008.06.04. 23:45 RicsiDL

Magyar motorosok és blogjaik itthon és a nagyvilágban: blog ajánló következik.

Riderblog.hu
"4-5 újdonsült motornerd ámokfutása, beszámolói, tapasztalatai, blabla."

És tényleg. 4-5 mortoros írja le közös élményeit a motorozással kapcsolatban. Pályanapok, túrabeszámolók, és motorokkal kapcsolatos ügyes-bajos dolgok.
Fazer, Hornet, ER-6f, SV650S
Szóval ott jártam hogy visítanak a blokkok, a mazsola csak zavartan pislog, aztán Torrente bölcs szavai kiterelik a boxbol: “ha meg kell baszódni, hát meg kell baszódni”. Innentől annyira emlékszem hogy ha egyenesbe voltam akkor téptem a gázt és kapaszkodtam, ha kanyar előtt akkor téptem a féket és kapaszkodtam, ha pedig a kanyarban, akkor a szemem sarkában fenyegető közelségbe került az aszfalt és azért kapaszkodtam, úgyhogy 3 kör felért 3 nap nonstop putty -ozással. A kétségbeesésem fokozta, hogy a 3 kör után nem találtam a kijáratot a boxba, fogalmam se volt hol jöttem be, a beszűkült, csökkentett módban üzemelő tudatom meg is jósolta hogy ez itt kérem, a vég!  Aztán további 1-2 kör után mégis meglett, fogalmam sincs hogy.
A boxban váltottunk svriderrel, blainel pár szót, sekélyesebb eszmecsere volt mint amit egy vidéki diszkó kitermel két Scooter trekk között, a fejben csak az élmény kavarog ilyenkor, aztán bumm, hajrá.
Honda Deauville Blog
"A blogot azért indítottam, h megosszam veletek a képeken túl is élményeimet és tapasztalataimat a Deauville-el és a motorozással kapcsolatban."

Deauville-ről és motorozásról, interphone-tól a túrabeszámolóig.
Elsősorban Honda deauville a téma, de persze  van még sok més hasznos is, ezért nem csak mátkatársaknak ajánlott.
Kiderült, h rainbow9 chopper-es múltja miatt eddig nem igazán használta a váltót. Hát kérem, a Honda Deauville váltója pedig csodálatos szerkezet: fékezni nem is kell, elég csak visszaváltani; az átlag kanyart 3-asban, a nagyon keményet 2-esben odatapasztva lehet venni és a kanyarba érve dinamikusan kigyorsítani. Miután erre a félreértésre mindketten rájöttünk már semmi sem állt az utunkba és szépen haladtunk együtt! :D Olyan élvezetesen haladtunk, h szinte fel sem tűnt, h máris a Balassagyarmati határhoz értünk.
Honda CBF600N
"Egy újdonsült motortulaj élményei..."

Ahogy a cím mondja, CBF600N a téma központja, de van itt prakikum is. téli motorozástól a szervíz tapasztalatokig.
No meg persze az illedelmes városi közlekedésről is megtudhatunk egyet s mást:
"Miután visszaértünk a városba az egyik lámpánál lassan indultam el. Amikor észrevettem, hogy a mellettem lévő Passat bizonyítani akar, az egyes végét meghúztam egy kicsit. Erre a motor orra megemelkedett egy pillanatra. Visszaengedtem, szúrtam egy kettest, és  otthagytam a srácot... :)
Érdekes élmény volt, azt hiszem sok van még ebben a gépben!"

Motoros futár Londonban
"1.5 hónapja vagyok motoros futár Londonban. Izgalmas munka úton egy cél felé...."

Friss, de aktív blog.
Érdekes kitekintés a londoni közlekedésre, egy itthon korábban DL-ező hazánkfia "tollából".
Ma is megyek vidékre (20 miles, annak mondható), semmi különös, megint nem látok várost vagy vmit, csak egy biznisz központ. Viszont a meló priority, úgyhogy odahúzok neki, az álmos M3-ason szétrebbennek előlem az autók, pedig csak 80-nal megyek.(mérföldben) Visszafelé a bevezető szakaszon van buszsáv, csak motorosok és taxik használhatják, bírom! (Ezt az utat használják a Heathrow-ról is, azért van)
Megint London, megint el kezdett esni, óó...DL...DL...!!

Egy motoros csaj
"Imádok motorozni, ez jellemez a legjobban, ezzel tudom minden közeli ismerősömet az őrületbe kergetni, ez a központi téma barátiam körében, és ez vagyok én is: egy motoros (csaj)"

Motorozás női szemmel. Mert a lányok közül is sokan szeretnek, vagy szeretnének motorozni. "Benzintyúkként" vagy motorosként? Tulajdonképpen mindegy, mert a motorozás (közös) élménye a fontos. Ember lánya éppenséggel motoros, és blogger.

Sosem felejtem el, amikor életemben először felültem egy 600as gixxer utasülésére 2004 nyarán. Ott álltam a motor előtt, lehetőségeimhez képest beöltözve (ahogy azt a sofőröm már kérte, nehogy szandálban meg szoknyában jelenjek meg), és szemeztem a géppel.
...
Fantasztikus érzés, amikor felülsz a vasra, és elindulsz. Mintha szabad lennél, és nem lennének határok, megszűnik a világ, elrepül a fejedből minden gond, és csak élvezed, hogy gurulsz a sima aszfalton, közben süt a nap,  jó idő van, és te csak mész előre, követed az utat, nem érdekel merre visz, hova lyukadsz ki, csak mész  céltalanul. Keresed a kanyarokat, a tükörsima aszfaltot, és igyekszel eltünni a város forgatagából.

halott motoros
"rossz hírek"

A motorozás árnyoldalai.
Motorozni élvezetes és gyönyörű, sokszor a szabadság megtestesítője.
De veszélyes, ezért oda kell figyelni és tudunk kell a balesetekről is.
Aki motorra ül, az életével játszik, ezért nem érdemes a homokba dugni a fejünket. Olvassuk ezt a blogot, és tanuljunk más hibájából!

Divatmotoros
"motorozás meg minden más"

Motortúrák, felszerelések, és az élet egyéb motorozással és egyéb momentumaival kapcsolatos dolgai szubjektíven (ahogy egy blogba kell) megközelítve.
Szerintem motoron a GPS-t nem érdemes bámulni, hiszen egyrészt menet közben életveszélyes, másrészt a túrázásnak az a lényege, hogy elindulok A-ból és úgy jutok B-be, hogy közben megcsodálom a tájat is, miközben az sem nagy baj, ha eltévedek, és nem tervezett utakat is bejárok. Ezért többnyire hagyományos térképre alapozva szeretek motorozni.
Két okból viszont mégiscsak jól jöhet egy GPS. Egyrészt késő este, ismeretlen környéken, egész napos motorozás után (neadjisten esőben) jól jöhet egy kis azonnali segítség, ha a szállást keresi az ember. Másrészt a videózás mellett másik régi vágyam a megtett túrák dokumentálása, amihez egy menet közben rögzített útvonal csodálatos lenne.
YAMAHA XJR400 LONDONBAN
"Londoni mindennapok"

Londoni motoros mindennapok egy Yamaha nyergében. Londoni motorvizsgától a mindennapi közlekedésig érdekes történetek, különös tapasztalatok.
A nagymotor tanfolyam Londonban...
...hát...,igen,kb. 600-700 fontba kerül.Nem kis összeg,ja,elismerem(200eFt),ha jol tudom,ez kb. a duplája az otthoninak,de van egy szépsége a dolognak,mégpedig,hogy 5 nap alatt le lehet tenni,mindenféle mesterkedés nélkül,teljesen legálisan.

Én őket szoktam olvasni, őket találtam eddig meg.
Ti tudtok mást is? Írjatok, gyűjtsük össze a magyar motoros bloggereket!

10 komment

Alternatív címlapra!Tetszett? Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: blog motor

A bejegyzés trackback címe:

https://benzinlo.blog.hu/api/trackback/id/tr60504344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2008.06.05. 18:32:26

Nagyon szépen köszönöm a figyelmességedet! :)

Krisztián (Honda Deauville Blog)

Bártházi András · http://barthazi.hu 2008.06.06. 08:33:04

Ha érdekel titeket, akkor indíthatnánk egy motor.miner.hu összefoglaló oldalt a magyar motoros blogoknak, a divat.miner.hu, film.miner.hu és egyéb hasonló oldalak mintájára. Ha tetszik az ötlet, keressetek meg az info kukac miner pont hu címen.

RicsiDL 2008.06.06. 08:56:48

Koronix: igazán nincs mit! :-)

András: köszi, már megy is az e-mail.

cintu 2008.06.10. 15:22:01

www.elenafilatova.com

Érdemes elolvasni, magyarra is le van fordítva

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2008.06.10. 15:26:43

Már régóta éreztem, hogy egyszer világhírű leszek, és ezennel mekkora lépést tettem felé!! :)))

Üdv és további jó blogolást (meg motorozást!)

Divatmotoros

RicsiDL 2008.06.11. 19:02:14

divatmotoros: de még mekkora lépést, azóta a mineren is fönt vagy.

cintu: köszi

RicsiDL 2008.06.11. 19:02:14

divatmotoros: de még mekkora lépést, azóta a mineren is fönt vagy.

cintu: köszi

MiTortent · http://mitortent.hu 2008.06.12. 10:41:32

Bár még csak most kezdtem a blogot, de hátha bejön valakinek: ujrakezdo.blog.hu/

svrider of riderblog · http://riderblog.hu 2008.06.16. 13:20:16

köszi a linket/ajánlót! :)
meg is ugrott a látogatottságunk napi 11-ről 16ra! :)
ha lesz linkfalunk, majd ott terjesztem a többieket! :)

valaki ma jön ringre? :)

xjr400 · http://xjr400.blog.hu/ 2008.06.19. 21:29:30

Szevasz(tok)!

Ha nem szólsz hozzá az egyik posztomhoz,nem tudtam volna meg,hogy olvasod a blogomat.
:)
Minden jót!
süti beállítások módosítása